یک سری قواعد و قوانین بازی هست که ممکنه با سایت های دیگه فرق داشته باشه.
اگر مسئله خیلی حاد باشه حتما برای اصلاح و یا تغییرش اقدام میشه ولی در حال حاضر میشه قواعد و قوانینی که در بازی هست رو به این صورت لیست کرد.

 

  • پایتخت قابل تصرف نیست.
  • اگر از یک اکانت جنسی از حراجی با قیمت نامتعارف خریداری بشه اکانت فروشنده حذف میشه. به قول معروف انتقال نقره مجاز نیست. اگر شما خودتون مسئول این قضیه نبودید حتما به مولتی هانتر اطلاع بدید که تفاوت نقره های به دست اومده رو از رو اکانتتون برداره. اگر مولتی هانتر خودش متوجه بشه اکانت بدون اخطار حذف میشه.
  • کتیبه راز معماری بر روی ساختمان شگفتی جهان هم اثر داره.
  • اگر دهکده پایتخت صفر بشه حذف نمیشه.
  • بی احترامی و خدای ناکرده فحاشی مجازات از 25 درصد تا حذف اکانت رو در برداره.
  • اگر غیر از پایتخت، منابع یکی از دهکده ها به هر دلیلی بیشتر از 10 ارتقا پیدا کنه تمام منابع اون دهکده 0 میشه و هیچگونه عذری پذیرفته نیست.
  • اگر پایتخت عوض بشه سطح منابع پایتخت قبلی به 10 کاهش پیدا میکنه.
  • اگر پایتخت عوض بشه سربازخونه بزرگ و اصطبل بزرگ در پایتخت جدید تخریب میشه.
  • اگر پایتخت عوض بشه سنگتراشی در پایتخت قبلی تخریب میشه.
  • اگر پایتخت صفر بشه نیروهای که رو گریز هستن از روی گریز برداشته میشن.
  • دهکده های ناتاری که اسم Farm دارن رو نمیشه تصرف (چیف) کرد.
  • ارسال نیروی دفاعی برای دهکده های ناتاری که اسم Farm دارن امکان پذیر نیست.
  • مقدار منابعی که هر اکانت قادر به ارسال یکطرفه هست 1/24 تولیداتشه. یعن فقط قادر به ارسال یک ساعت منابع تولیدی در روزه. دهکده های یک امپراطوری ( اکانت ) و دهکده شگفتی جهان از این قانون مستئنی هستن.
  • هر سطح از اردوگاه امکان داشتن 50 حمله رو به شما میده. اگر از لیست فارم استفاده می کنید سطح اردوگاه رو هر چقدر که میتونید بالا ببرید. مثلا با اردوگاه سطح 20 همزمان قادر به ارسال 1000 حمله خواهید بود.
  • منجنیق ها نسبت به سرعت بازی ضعیف میشن. مثلا در بازی با سرعت 10 هر منجنیق قدرت تخریبش 10 برابر از یک بازی با سرعت 1 کمتر هست.
  • کتیبه انبار برتر به محض تصرف فعال میشه. زمان برای کتیبه های دیگه 24 ساعت تقسیم بر سرعت سرور و حداقل 5 دقیقه برای نقشه ساخت و حداقل 3 ساعت برای کتیبه های دیگست.
  • وقتی دهکده ای غیر از پایتخت صفر میشه و یا اینکه توسط دشمن تصرف میشه تمام نیروهایی که از اون دهکده پشتیبانی شدن و برای دفاع فرستاده شدن از بین میرن.
  • اگر دهکده ای تصرف (چیف) بشه نیروهای در حال حرکت از اون دهکده از بین میرن.
  • اگر از اسم اکانت نامناسب و یا اسم دهکده نامناسب و یا کلمات نامناسب در پروفایل استفاده بشه بنا بر تصمیم مولتی هانتر ممکنه بدون هیچگونه تذکری از ادامه بازی جلوگیری بشه و اکانت حذف بشه.
  • منابع اکانت ها و دهکده های فارم به طور متوسط هر یک دقیقه به روز رسانی می شه. اگر سربازان شما خالی برگردن معلوم می شه در یک دقیقه گذشته منابع اون دهکده توسط سربازان دیگری به غنیمت برده شده.
  • اگر منجنیق در حالت تصادفی قرار بگیره ممکنه به دیوار هم برخورد کنه.
  • ظرفیت قفس برابر با سرعت حملاته. مثلا اگر سرعت بازی 5 باشه و سرعت حملات 1 باشه در هر قفس 1 حیوون جا میگیره.
  • در حال حاضر هر اکانت قادر به داشتن 4 کتیبه فعال هست. اندازه کتیبه مهم نیست. بیشتر از 4 کتیبه رو میشه با تصرف دهکده حاوی کتیبه به دست آورد ولی باز هم بیشتر از 4 کتیبه فعال نخواهند شد.
  • کتیبه فقط با حمله عادی توسط قهرمان ربوده میشه.
  • در ماجراجویی نقره، منابع و سرباز یافت میشه. هر چه سطح قهرمان بالاتر باشه این مقدار بیشتر خواهد بود. در سطوح بالای قهرمان این مقدار در حال حاضر از 2 تا 5 برابر هست.
  • در آخر بازی قبل از ظاهر شدن نقشه های ساخت اتحادها بسته میشه. در این حالت کسی نمی تونه از اتحاد خارج بشه و یا داخل اتحاد بشه و کسی رو هم نمیشه از اتحاد اخراج کرد.
  • اسامی اتحادها نباید شبیه به هم باشه. آخر بازی از بین تمامی اتحادهایی که اسم مشابه دارن فقط یک اتحاد جایزه میگیره.
  • در هر امپراطوری فقط یک قصر میشه ساخت.
  • اگر سربازخونه، اصطبل، کارگاه، اقامتگاه و قصر به هر علتی تخریب بشه نیروهایی که در اونها در حال آموزش بودن از بین میرن.
  • اگر دهکده ای چیف بشه آهنگری و دارالفنون بازنشانی میشه.
  • قهرمان و رئیس و سناتور (چیفر) تو تله ساز گول ها نمی افته.
  • در دهکده شگفتی جهان امکان ساخت قصر نیست. 
  • هر امپراطوری (اکانت) کلا 4 کتیبه میتونه داشته باشه که کوچیک و بزرگش فرق نداره. بیش از 4 کتیبه با تصرف دهکده حاوی کتیبه به دست میاد ولی باز 4 کتیبه قدیمی تر فعال خواهند بود. کتیبه نقشه ساخت هم جزو همین 4 کتیبه هست.
  • جایزه فقط به افراد اتحاد تعلق میگیره. اگر تنها هستید حتما برای خودتون یک اتحاد تشکیل بدید.
  • سرورهای سری z , s سرورهایی هستن که امکان خرید منابع و امکان آموزش سریع سرباز دارن. در سرورهای سری s سرعت حرکت لشگریان کمتر از سرعت ساخت و ساز هست. این مسئله معمولا 5 یا 10 برابر کمتره. سرورهای سری x هم به صورت معمولی اجرا میشن. یعنی سرعت ساخت و ساز با سرعت حرکت لشکریان یکسان هست و فروش منابع و امکان آموزش فوری سرباز تو این سری فعال نیست.
  • بازی های با سرعت زیر 10 معمولا با سطح شگفتی جهان 60 به پایان میرسه مگر اینکه تقاضا برای ادامه بازی زیاد باشه.
  • اگر اکانت رو حذف باشه، گزینه انصراف از حذف اکانت در ساعت پایانی حذف در دسترس نخواهد بود. اگر میخواین اکانت رو از رو حذف بردارین باید زودتر اقدام کنید.
  • امکان انتقال سکه بازی (گلد) بین اکانت هایی با شناسه مختلف (ایمیل یا شماره موبایل) به دلایل مختلف وجود نداره. اگر دو اکانت در بازی های مختلف دارای یک شناسه باشن میشه در یکی از اونها سکه ها رو ذخیره کرد و در بازی دیگه ای اونها رو دریافت کرد. گزینه ذخیره و بازیابی در قسمت پلاس قرار داره.
  • خفاش به عنوان جاسوس انجام وظیفه می کنه.
  • علاوه بر قوانین مولتی اکانت که به صورت خودکار کنترل میشه، در آخر بازی اگر مولتی هانتر متوجه وجود مولتی اکانت در اتحاد برنده بشه یا تخلفات دیگه مثل انتقال نقره در هر یک از اعضای اتحاد، جایزه به هیچ یک از اعضای اتحاد تعلق نمی گیره.
  • با قهرمان قادر به پشتیبانی نیستید.
  • در آخر بازی، قسمت شگفتی جهان، نام ساختمان در لیست آمار فقط یک بار قابل تغییر است.
  • در بازی هایی که فروش منابع داره در دهکده شگفتی جهان سربازان گندم مصرف نمی کنند.
  • اگر اکانتی به هر دلیلی توقیف بشه حمله بهش باز هست.

 

گروه وارین شبانه روزی جهت ارتقای سیستم تلاش می کنه. اگر مشکلی هست حتما با احترام و ادب اون رو بیان کنید تا بررسی بشه. اگر بی احترامی از طرف شما صورت بگیره مولتی هانتر حق داره شما رو از ادامه بازی محروم کنه. گروه وارین هیچگونه تعهدی نسبت به مشکلات به وجود اومده نداره و رفع مسئولیت می کنه.

اگر قواعد بالا به نظرتون خیلی مسئله ساز هست با مولتی هانتر در میون بگذارید. نظرات شما جمع آوری میشه و حتما مورد بررسی قرار میگیره و نسبت به تقاضاهای شما عزیزان اولویت بندی میشه.
اگر به هر دلیلی قوانین بالا رو قبول ندارید در سایت ثبت نام نکنید.

این پست در حال تکمیل و تغییره